Stress i mängder!

Hallå :'D Idag har varit en ganska braig dag! Vi har gjort ansiktsavtryck i gips i skolan och sen ska vi typ gjuta i dom för att "föreviga" våra ansikten... i alla fall så hade jag och några andra ett ganska sent nationellt prov i Engelska, muntligt, och det gick nog ganska bra, fick mvg på de andra Engelska proven så det borde inte vara några problem! Efter skolan stannade jag kvar och jobbade lite på mitt teknik arbete som skulle ha varit klart för... ett par månader sedan... ett växthus i miniatur. Sen var jag med en del och solade hos Cajsa :3 eller bakom huset hon bor i då men ändå. Nu måste jag försöka jobba med de arbeten jag har kvar att göra innan det blir för sent! Visstja, imorn ska typ hela klassen på picknick vid Kärleksudden, det blir säkert jättekul! En del har tänkt att bada... jag vet inte om jag ska, jag är för ful för att visa mig i badkläder och det verkar fortfarande vara en aning kallt i vattnet! :'3

That's all for today, typ.

Hejdå :'D

Kommentarer
Postat av: linn

var provet svårt`? D:

2010-06-02 @ 20:22:41
URL: http://bluepie.blogg.se/
Postat av: Frida

Du får ju uppdatera bloggen lite hörru :'D

2010-06-07 @ 20:56:37
URL: http://dehlums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0