Nyss hemkommen... trött? Yesbox.

Hela klassen var på Wallmans i Stockholm ikväll med pengarna som vi tjänade på teatern, det var jätteroligt! Maten var jättegod... vi fick nån lax med philadelphia ost till förrätt, huvudrätten var oxfilé och potatisgratäng och till efterrätt var det nån Vit choklad... grej... sak med passionsfrukt och chili :'D supergott! De som uppträdde var helt fantastiska, de var flera sång- och dans nummer under kvällen och det var så trevligt! En av killarna som uppträdde hade en helt OTROLIG röst! Shit, man ryste liksom... OCH de hade till och med hade ett ABBA-medley :'D
Imorn ska vi 9or anordna en friluftsdag i Societetsparken för småbarnen... eller ja, klass 3 -6, men ändå. Ska typ upp tidigt så jag borde gå och lägga mig snart! Idag har varit en lång men braig dag, är typ godkänd i alla ämnen, behöll mina MVGn från förra terminen och eftersom jag inte hade något speciellt för mig på morgonen så försökte jag hjälpa Frida lite med hennes Svenska berättelse... vilket gick... någorlunda... bra.................. okej det gick inte alls, men vi hade roligt i alla fall! :3 Jag är jätteledsen för att det typ bara är 2 dagar kvar i skolan efter helgen... vill verkligen inte skiljas från mina vänner. Hur som helst ska jag nog sova nu... men först, några bilder från ikväll!

De som uppträdde var också de som serverade maten, de var otroligt duktiga!


Förrätten, Lax med philadelphia ost, jääättegott :3


Elina och Hannes vid bordet, erkänn att Hasse ser charmig ut? :O

Jag tog tyvärr inte så många bilder själv, dessutom är ju min kamera inte sååå bra heller... aja, nu ska jag sova i alla fall! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fridaaaa

ÅHÅHÅHÅ E DET MARIIIIISSSSSSSS MAN SER I BACKGRUNDEN? 8D

2010-06-04 @ 18:21:33
URL: http://dehlums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0