Adieu, farewell!

Idag har nog varit en av de bästa dagar i hela mitt liv. Även om det är sorgligt att vi har slutat skolan och att jag har sagt adjö till alla mina FANTASTISKA vänner... så var idag början på ett nytt äventyr, ett otroligt äventyr som egentligen inte startar riktigt förän 1a augusti då jag kommer hem från Japan... THAT'S RIGHT! I natt åker jag till Spanien med mamma och Felix och är där i två veckor... sedan åker jag tillbaka i Sverige och är här i bara två dagar... sen åker jag ENSAM till Tokyo och där kommer jag att vara i en hel månad! Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte ser fram emot Japan... men jag kommer att LÄNGTA tills den dagen då jag kommer tillbaka... :'D Flyget till Spanien går typ 6 någon gång så vi ska gå upp kl 3... inte så roligt! Btw så kommer jag blogga om min resa till Japan, kanske om Spanien också, vi får se! HA EN RIKTIGT BRA SOMMAR NU! HEDDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :3

Kommentarer
Postat av: linn

hejdåe ;(

2010-06-10 @ 12:09:58
URL: http://bluepie.blogg.se/
Postat av: Sara

Men ibland känns det bara som om jag är sjuk för att någon vill att jag ska vara det.. tyvärr så kommer jag nog inte bli frisk på ett tag heller. Har antagligen öroninflammation nu också..:/ aja

Men som jag skrev till dig förut, att på roslags så känns det som om man måste vara som alla andra för att få gå där:/. Men jag vill inte det. Jag vill vara mig själv. Men det är lite svårt.

2010-06-14 @ 21:35:30
URL: http://radiomusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0